Online-hjälpSvar på alla dina frågor

ANNONS

|

AVREGISTRERING

|

BESÖK

|

BETALNING

|

FAVORITER

|

FOTO

|

LÖSENORD

|

MATCHNINGSTESTET

|

MEDDELANDEN

|

MEJLADRESS

|

ÖKA SINA CHANSER

|

PRENUMERATION

|

PROFIL

|

REGISTRERING

|

SÄKERHET

|

SÖKNING

|

SVARTLISTA

< Tillbaka

Jag kan inte finna profilen nämnd i min e-postavisering

Om du får en mejl-avisering gällande en annan medlem på MatchAffinity men sedan inte hittar denna via länken i aviseringen så har medlemskapet avregistrerats från sajten av medlemmen själv
eller vår säkerhetsavdelning.

När ett medlemskap avregistreras från sajten så försvinner samtlig information knutet till det, såsom meddelande-historik, namnet från din favoritlista, besök eller dylikt.

Dessa situationer kan uppkomma då vi inte kan återkalla den automatiska mejl-avisering som redan skickats till dig innan av vårt system.

Hjälpte svaret dig?

JaNej